söndag 27 oktober 2013

Uterum och ett roligt FB-meddelande

Kan inte nog understryka hur mysigt det är att hänga i vårt fullisolerade uterum! Tända ljus, en kopp kaffe, en go soffa med filt och höra hur regn och rusk pågår på andra sidan fönstren. Så mysigt! 

En gammal vän till mig som jag inte har hört av eller hört av mig till på mycket länge! har nyss hittat mig på fb. Varken jag eller Emma har kvar våra gamla efternamn, eftersom vi bägge har gift oss.. Men det var otroligt kul att vi hittade varandra igen!! Ibland är facebook bra. Vi är vänner sen gymnasietiden då vi bägge var flickvänner till två grabbar som var kompisar. Emma hade inga barn då våra vägar skildes åt nångång 2006. Hon träffade Irvin som bebis. . Men sen vet nog varken hon el jag vad som hände.. Men idag nästan 7 år senare har hon två flickor varav den yngsta är ngt yngre än Siri! Så vi är mammalediga samtidigt nu och dessutom har de köpt hus i Mölnlycke,  inte så himla långt från oss :-) vi ska ses om ett par veckor! ska bli Jätteroligt att prata i kapp ca 7 år!  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar