onsdag 1 januari 2014

Nyårsafton 2013/14

Nyårsafton! Nytt år! 2014, känner på mig att det blir ett bra år!! Blev en riktigt trevlig kväll igår! Maten blev supergod! Förrätten gjorde vi, skaldjursoppa med smak av vitt vin och saffran. Huvudrätten stod Pia och Mats för; fläskfilemedaljonger med pressad potatis och en jättegod sås till och sallad. Efterrätten stod Mia och Andrew för; Hallon och vit chokladmoussetårta. Dessutom hade en av gästerna med sig goda ostar och baconlindade dadlar till kvällssnacks!! Wow måste provas!! Jättegott!! Mums!!

Idag är vi lite småslitna. Blev sent och alla är i slappartagen idag. Är glad att det blev en löparrunda igår.. Idag orkar jag mig knappt ur pyamasen. Men det är ganska skönt faktiskt. :-)

Så Gott nytt år kära vänner!! (Blev det ngt nyårslöfte? Mitt är att uppehålla löpningen. Börjar komma i gång igen och känner att jag orkar mer och mer. Blev 7km igår. Mår så mkt bättre av att träna regelbundet)

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar