torsdag 24 oktober 2013

Granit


Jag Har funnit en shop på nätet som jag bara fallit pladask för.
den heter GRANIT och de har sååå mycket fina och coola detaljer och saker att man blir alldeles matt!! vill ha massa fina saker i mitt hem därifrån. Men men.. kan ju inte få allt, men inspirationen är ju gratis iaf. :-P

Men har precis skickat en beställning som ska hjälpa mig att piffa mina burkar och förvaringen här hemma, och så bidde det en cool kökshandduk i fiskbensmönster. :)
 
Handduk Vit Fiskben 50x70
 
visst är den fin!!
Har blivit lite mer ok med svart och grått nu. Gillar ju att matcha metall till detta. Det är ju en riktig industritrend nu med metall och sten. Hårt kargt och ruffigt. Jag är har ju lite svårt att gå all in på en och samma stil. TYVÄRR.. jag hittar liksom saker som jag gillar och sen är det liksom inte alls säkert att det "passar ihop" haha!! Jag har precis haft ngr veckor där jag varit väldigt kär i retro-trenden. Så kär att vi köpte ett aldeles för dyrt sideboard i teak från 50-60 talet. Men men.. jag ser det som så att det vi gillar att se på, det får komma in. Men nu har jag som sagt snöat in lite på den där industrivågen. ;.) får väl se hur detta slutar... om det ens börjar ;)
Har haft mkt vitt vitt vitt.. nu tror jag minsann att det behövs lite mer kontrast till allt det vita. Har lite planer och ideer för framtiden iaf... så får vi se.. :)
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar