måndag 16 december 2013

Mycket på G :-)

Idag var jag och shoppade lite jul och nyårskläder! Åh va skönt att det är klart! Ett problem mindre... ;-) i år blir det en jul i hop med våra kära holländare ;-) (Kais lillasyster med fam) de kommer idag till Sverige. Roligt! Blir julfrukost hos K och J m fam på fm. Julegröt vörtbröd med skinka och badtunna. Sen bär det av hem till Kais storasyster och fam för att fortsätta julfirandet där i hop med farmor och farfar också. I mellandagarna då blir det julafton igen hos mina föräldrar min syster och moster med fam uppe i Uddevalla.

Vårt vardagsrum börjar ta form nu. Mitt älskade betongbord står så fint på plats! Dessa bord ger mersmak kan jag meddela.. ser massa bra ställen att ha sådana på (i lite annan utformning) vi blev helnöjda med tv-bänken också.

Idag blir det julbord med jobbet, ska bli kul att träffa dem! Siri får hänga med ;-) imorgon är det mamnafika med tillhörande promenad och kvällen vigs till att klä granen. På måndag om en vecka får vi efterlängtat besök av våra kära skåningar M och barnen.  :-) fullt upp som mammaledig ;-)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar